onsdag 9 mars 2011

Kunde inte hålla mej inne...



Nu har jag suttit inne hela dagen, spelat spel o lagt pussel! vi bröt lite regler här hemma o satte oss med detta i vardagsrummet, på mattan! önskar jag kunde lägga ut en bild på hur det såg ut här! men dom e så duktiga o plockade i ordning allt efter sig, precis som de lovar när de stökar till :)
När Daniel kom hem så busade jag till det lite med Rebecka som legat i feber hela dagen.. jag tog henne ut på en kvälls-långpromenad i vagnen, nerbäddad iklädd sin blå mys-morgonrock o jacka, i åkpåse med täcke.
Hon tyckte det var skönt att också få komma ut o andas lite frisk luft, det dugg-regnade lite och det var så härligt!

Nu har Daniel borstat tänder o håller på med nattningen av de större barnen, så strax ska jag gå in o pussa dem go´natt.
Imorgon blir vi alla hemma, vår finaste Lana är också sjuk.. så det blir ingen "min-dag" imorgon, men va gör det, jag får ju ha alla mina barn omkring mej! :)


Nu e det inte många dagar kvar tills jag kör igång min nya blogg, Challange2011! hoppas fler vill va med o jobba sig i bra form! de e alltid kul att ta del av varandras upplägg, tips och uppmuntran, så vi får se om nån mer vill haka på! let me know!

Snart e sommaren här friends!
Här e lite schyssta bikinis som jag funderar på... den första ligger bäst till hittils..men man behöver ju ett ombyte oxå! ;)..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade