torsdag 10 mars 2011

Sol sol sooooooooool




Morgonen började si sådär idag... Sara hade suttit o sytt med sina korsstygn, o rätt som det va
hittade hon inte nålen! whoops!? fortfarande inte funnen. Vi har letat som tokar... men icke.


Aron sitter o spelar sitt SJ Tågspelet, han förstår ju inte alla reglerna, det gör ju inte jag heller... men han har spelat över en timme nu! Rebecka vilar till o från o sitter med ballongspelet emellanåt.


Sara har hjälpt mej vika tvätt och nu vattnar hon alla blommor! :)

Har fortfarande inte skottat bakgården.. vill såå sås åsåsåssååå gärna gå ut o sätta mig i solen idag!



Igår tränade jag pass med knäböj, men även triceps/axlar.. uppdelat på 3 gånger. Min Daniel påpekade att jag inte bör träna axlarna mer.. bara underhålla.. men, 7 veckor på samma vikt..för att underhålla men jag kommer lägga på ytterligare 2 kg (på mina nu 7) under nästa 7-veckors period.. därefter håller jag mig nog till 9 kg 2ggr/ v.
Eftersom axeln har 3 olika muskler som måste tränas var för sej, är det viktigt att det blir snygg balans!

Nu ska jag hänga en färdig tvätt, o slänga in alla sängkläder..
sen får vi se vad som blir av denna strålande dag! uppdaterar.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade