torsdag 3 mars 2011

förälskad


Idag har jag fått alla mina grejjer från Stadium! har även hunnit testköra lite.. men ikväll är mitt pass så jag väntar! axlar/rygg på schemat!
Jag säger bara en sak; I love Casall. Alla mina redskap är därifrån o dom e bara bäst! förälskad.

Strax ska vi iväg till Babyland o införskaffa nya bilbältesstolar till våra barn! alla ska få nytt o fräscht!
Vi hade egentligen tänkt åka till Barnens Hus (uppsala, som ägs av min fina svägerska o hennes man!) o köpa stolar där och samtidigt passa på o se deras nybyggda villa.. men tiden blev alldeles för knapp idag.

Ikväll ska jag baka för kalas på "tågmuseét" spårvagnsmuseét i morgon! vår (granne men som vår:) )lille Artur fyller 5 :)
Tåg o bussar är ju passionen i hans o min Arons liv! dom älskar att springa fritt där i bussarna, köra bussen med skärm framför... hoppa på tågen..
det ska bli kul :)

Nästa museéum ska bli stadsmuseét! Torget där är ju superkul för barn, ..leka affär.. mm
vi måste bryta trenden "tågmuseét"..Men de e ju dit vi åker på de söta barnteatrarna, Leksaksmuseet, det är ju vägg i vägg, öppen vägg tillochmed, så det kanske blir svårt.

Nu ska jag hänga en tvätt till... sen måste vi åka o hänga på låset på Babyland!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade