onsdag 2 mars 2011

Vilken vårdag!!


Solen har verkligen varit schysst idag! Barnbordet åkte ut o barnen fick äta varmkorv med bröd ute i solskenet!! så de njöt! vi dukade upp med blåvit rutig köksduk.. så sött :)

Jag har trots min jobbiga träningsverk i skinkorna o baksida låren (pga av nytt upplägg!) varit ute på fyra promenader! det bara... blev så, med barn! men det mildrade t-värken o det va ju tacksamt för detta upplägg ska köras varannan dag, så i morgon e det dax igen.
Det är nytt för mig, att satsa på tyngre än min vanliga pilates,... nu när jag börjat bygga iställer för att tona.. it costs so much more!!!!! men å så kul det är! o positivt är ju att musklerna behöver återhämtas ca 36-48 tim!
varför!?..aha...snart dags för challange2011!!!!!!! all info där!

Okej!
Nu håller min älskade Daniel pianokonsert för mig här :) o barnen sover... 22,05!
Imorgon är det min egen-dag! Torsdag älskade Torsdag!
På Fredag är det åter igen spårvagnsmuseét på schemat! barnen tröttnar bara inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade