lördag 26 februari 2011

ang. challange2011

Jag har beslutat att låsa min träningsblogg, "challange2011"!
Det blir bara de inbjudna (som redan är anhängare, 4st) som kommer va med än så länge!
Iförsta hand fungerar min blogg som en träningsdagbok där jag ska kunna gå tillbax, jämföra, peppas, o se resultaten o hjälpa de som vill ha råd o tips!
Det funkade bra med "pappersdagbok", men där skrev jag resultat varje månad. Nu blir det videos o bilder istället, massor av mina recept o tips!

o, by the way...
Är det någon som vill kommentera eller stör sig på någonting så kontakta mig jättegärna, de e nog bara jag som kan svara för min blogg, eftersom det är jag som skriver :) !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade