torsdag 4 mars 2010

mjölkstockning?

Vaknade utvilad imorse vid halv nio, Svetlana hämtar barnen kl. 9 så det var lite bråttom med att borsta tänder, hår, kläpå, fixa vällingen och hela yttermunderingen!
Men vi är ju 2 så det gick ju bra, som alltid ;)

Jag mådde prima, bara lite ont i höger bröst..eller, ganska ont - ömt kanske e bättre ord!
När Lana hade hämtat barnen känner jag hur jag får feber o huvudvärk bara sådär! utan förvarning! o vi skulle bara sätta oss ner o ta en kopp kaffe för att sedan duscha o bege oss till kontoret..
Jag tog min Actimel o flög in i en het dusch - det hjälpte en gnutta, men inte mer.
Fort i med 2 smärtstillande, och sedan amma o klä på Miriam. Det lättade lite efter amningen..
Väl på kontoret tog jag en kudde o la mig ner o vilade på mattan medans Miriam fortfarande sov i vagnen, känns som jag har fått en influensa!
ser mina högar av jobb.. men orkar bara inte ens tänka på att hinna med allt som måste va klart idag.. men nu hämtade Lana Miriam in till sig o barnen så jag får hinna med lite innan jag går hem o sover en stund.

Det positiva med det hela är väl att det går över :D
Känns lite bättre redan, men febern e kvar i kroppen.

Nåväl, lite om min dag idag ;) nu ska jag ta tag i det som måste fixas IDAG!

jes 53.. måste ju även gälla mjölkstockning.. ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade