tisdag 21 juli 2009

stor dag i morgon!!!

fick en underbar sovmorgon i morse oxå!!
vaknade vid 8:30.. lyssnade lite på vår bebis i magen, det e så fantastiskt! följt av en mysig frukoststund med familjen, sedan körde jag ett "50+50" pilatespass! känns sååå skönt, o ryggen börjar kännas som en ståtlig pelare igen! love it.

i morgon fyller vår minsta prinsessa 2! det ska vi fira med dunder o brak - ballonghav o tårtor! :)
tänk att liten blir stor så fort!
nu ligger hon med huvudet i mitt knä.. o snuttar på en bh - de e konstigt nog det enda som har funkat för henne genom det senaste året, vi har försökt sedan första dagen med snuttenallen, napp..men icke - en bh ska det vara! även när vi e ute offentligt har vi alltid med oss en "kupa" som hon har som tröst eller snutt när hon e trött! jag har köpt 5 nya till mig själv bara på ett par månader! hon rotar fram dem ändå :)
aja..

Kl 10 imorgon har vi ett otroooligt viktigt möte - det e mycket som står på spel.. väldigt mycket pengar (som vi satsat ) som helt plötsligt står på spel! men Gud e god! vi kommer ta oss fram dit vi ska, varesig andra vill eller inte! :D thats just us! ;)

Nu e barnens lunch avverkad, våfflor! o nu har jag satt på en barnfilm så jag ska kunna jobba ostört nån timme (Daniel e ute hos kunder idag), så nu ska jag sätta mig o få iordning bokföringspapperen som ska in till revisorn. Sedan ska jag kila ner o spåna lite i lillbutikens budgetplannering för nästa vecka! ikväll blir det tårtbakning mm!

Livet e underbart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade