tisdag 28 juli 2009

jippi!

Illamåendet har helt gett med sig, för nån vecka tillbax! o jag e så glad för det!
jag kunde börja äta "normalt" igen, och röra på mig mer - o det har gett mycket goda resultat :)
Jag mår så bra igen! bara lite trött ibland..

Strax ska jag o min kärlek ta en lång o skön kvällspromenad, de e såntdär perfekt promenadväder ute oxå!
Vår elektriker bor ju oxå här, så han e hemma medans barnen sover..

Jag e så glad att träningen fungerar så bra, fokuserar fortfarande på rygg o sida mage. Men likväl kör jag gummi för nacke o armar - hade riktigt gädd-häng när jag var gravid tidigare - tittade på gamla bilder imorse, o det ska inte ske igen! :) snygg, pigg o fräsch ska jag vara med min mage snart i vädret, o redo att ta hand om 4 barn efter förlossningen! :D

Det känns så mysigt att ha bebis i magen igen, speciellt denna gång... kanske med tanke på att vi planerade in denna som vår sista?! man passar lixom på att njuta av varje dag som magen växer, redan..

ska bli sååå kul o få shoppa babykläder via USA! dom har ju sånt underbart matrial på vissa kläder där, som inte finns här - min erfarenhet av det jag fått därifrån! o så söta, o speciellt sparkdräkter!!

Nu kommer min kärlek här.. han ber mej skriva.. " min 31:a är som en röd röd ros som är nyutsprungen, en som jag vill krama o krama o krama".

haha.. Tack min ;)
söt han e. 31:a (kvinnan i ords 31) mitt motto. ..bästa kvinnliga förebilden!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade