tisdag 28 juli 2009

fjärliar i magen!

Det kan inte vara sant! va min första reaktion!
jag har tre gånger kännt att det fladdrar i magen när jag ligger på rygg o som omföderska känner jag igen den känslan.. o de kan inte vara annat än bebisen! men, det är alldeles för tidigt... men det finns ju tydligen dom som har kännt så tidigt, omföderskor är ju oftast tidigare än förstföderskor :)
jaja, mysigt är det iallafall!
Det blev Prima Livs mödravård, även denna gång! jag var så i valet o kvalet eftersom resvägen dit tar en stund ;)
Men det är det värt, nu får jag samma bm som jag haft med de tidigare o det känns så bra!
Det känns...Prima :)

v.16 blir första besöket, jag ville vänta tills dess.

tja.. nu ska jag gå o väcka min älskade make som tog en tupplur mitt i allt arbete, stackarn.. han har så mycket o jag önskar jag kunde avlasta honom mer... men men, vi har 9 projekt i rullning, idagsläget - så det är en enorm omsättning på arbetare, och ekonomi för den delen just nu - o självklart är vi jätteglada att det går så bra - men det känns alldeles för mkt för min Daniel som ska vara chef, samordnare, inköpsansvarig, skriver offerter o fakturor (än så länge tills jag lärt upp mig mer.. det är svårt!! ) o han har 2 dagar i veckan då han åker ut o följer upp arbetena och gör slutbesiktningar + nybesiktningar hos våra nya kunder...+ att hans arbetstelefon ringer typ hela tiden!
Men min man e vis. Han får ihop allt, han e en underbar familjefar o make, lugn o harmonisk trots pressen på honom! jag älskar honom så, ..
Som jag skrev igår - att prioritera o planera är A & O !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade