lördag 23 maj 2009

roliga men hektiska dagar! i förrgår var vi på ett mycket intressant seminarie med en välkänd pastor/ låtskrivare/ musikalskapande man, Alexey Ledyayev. Han är även god vän till Shevchuks family. Det blev även en minishopping runda på Väsermalmsgallerian :)  ett par ljusa jeans från Bondelid och ett par söta toppar, o klänningar till flickorna o pike till Aron ;) 
aja,..
Underbart rolig o givande dag, o det e alltid lika kul o möta nya människor!   Nåväl.
Gårdagen var lite lugnare tempo.. jobbade förmiddagen, frisören efter lunch och lite inhandling ;).. sen han jag hem o åt en riktigt god inlaggd sill, med gröna blad, tomat och kall örtagårdssås!
sen kom alla barnen hem och då hade vi lite gos o myspys och när klockan närmade sig nattning drog jag på dem full mundering o gick iväg på Tivoli, där de fick åka flera roliga karuseller! (jag fick ju oxå åka.. me Rebecka) :)
I skrivande stund är Daniel där med barnen, sen ska han ta ut dem på lunch i Haninge Centrum.. och samtidigt inhandla lite goda ostar o frukter tills ikväll då vi ska ha en riktig romantisk myskväll - har vi bestämt! 
hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade