onsdag 20 maj 2009

nu e det tidig morgon...jag har myst med alla familjemedlemmar.. och med mitt gummiband!! Telefonen går varm redan, men  idag blir det inget jobb för mej o Daniel, (förutom ett kundbesök i Huddinge..) men de tar vi på vägen in till stan! 
Vi ska in i SKHLM en snabbis se om vi kan hitta nå schyssta jeans.. tror iofs inte att vi kan hitta de där.. men men
kl. 13 är Daniel och Sara på en pastor & ledarlunch med en rysk vän/ pastor ifrån Riga, kl 15 hakar jag o barnene på seminariet som han o hans fru Olga håller i, ska bli mycket intressant.
men de bästa av allt är att jag kanske får  träffa min älskade svärfar Nikolaj.. o min vackra svärmor!  love them.
Återkommer ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade