onsdag 20 maj 2009

En alldeles fantastisk dag, började morgonen som vanligt,  frukost  - kalkon o ost med bladpersilja som jag gör rullar av - låter konstigt men är så gott! 
Träningen sparade jag till kvällen idag, vet att det är bäst resultat på morgontimmarna - de e ju bevisat, med siffra tillome, men - har man tre små och samordningen inte blir densamma varje morgon så är det heelt okej ibland, att bara köra kvällspasset ;) intalar jag mej.

Daniel är ute hos våra kunder,  nu är det lite tryck igen - ROT avdraget gör att folk börjar renovera o bygga! o de e vi sååå tacksamma för.. inte minst jag ;)
3 nybesiktningar bara idag. 
önskar jag kunde hjälpa Daniel mer än vad jag gör... men bara det att skriva en offert till en kund - tar för honom mellan 2 - 4 timmar!!!!! detaljerat värre, allt ska ju vara precis eftersom det oftast handlar mer om några tusenlappar..
När vi kikar på företags-emailen får vi typ...andnöd. En dag hade vi 364 obesvarade!!!!! inte en chans lixom.

nu ska jag natta mina små underverk, och sedan sätta mig en stund i soffan med lite vaniljte ;)
Sen blir det 2 Pilatespass 10 min x 2 och träning med Casall-gummibandet, nu är det fokus på korsrygg tills på måndag, jobbiga muskler att träna faktiskt, men resultatet är fantastiskt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade