måndag 28 februari 2011

snabb-inlägg så här på kvällen..

Nu har min Daniel möblerat om i min dator! han har satt in nån hårddisk som är super tydligen!
ja, jag vet ingenting om sådant så.. jag bara e glad att allt fungerar som det ska!
Igår var han o handlade in en ny hårddisk, som barnen kom åt... den blev totalt ur funktion! så,. idag åkte han igen o köpte ännu en till,.. o det fungerar nu prima!

Har nyss ätit lite keso med chokladpulver(en repris idag)! bara lite,lite choklad gör keson till en ljuvligt god chokladrätt! (TIPS!)
Kom på iden när mina kära fick glass till dessert idag, vi brukar inte ha det på vardagarna.. men idag fick dom det! O jag ville oxå ha någonting gott :)


Ikväll har jag kört 15 min cardio , ink.hantlar.
Ska lägga ut en video o visa 4 övningar senare som kombinerar cardio med mage/ben! så grymt bra, jag själv har fått lära mej dessa förra veckan!
Men vänta lite nu.. den 21 har jag ju min premiär på "challange2011"-träningsdagboken! jaja..
Men det kommer ändå slinka in "träningssnack" här titt som tätt I guess,.. thats my life!

Imorgon blir det arbete eftermiddag för min del.. 15,30 hämtar Lana barnen så jag får jobba ostört ett par timmar, gjorde ett försök idag när Miriam var vaken.. men det är inte så populärt.
:)

Nu ska jag gå till Daniel som ligger i soffan med värmefläkt o filt.. ser för mysigt ut!
byebyeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade