söndag 20 februari 2011

ÖVERDOSERING!!!!!

Insåg imorse att jag kommer att avsluta min Detox i morgon!!! har överdoserat med ca 1-2 ml..
så.. det blir avslutning imorgon, 15 dagar.. jag kommer köra en "påföljnadskur" som är lite grymmare mot överskott i kroppen, den kan man kura med om man kört en vanlig dtx-kur som jag nu gjort!
Samma märke, Ortis, välkänt, beprövat. (arbetsskadad? jag har ju arbetat på Hälsa för alla-butikerna!) haha... när folk frågar om jag tror på "sånt där", så är mitt svar alltid de samma ;Gud skapade inte alla piller! han skapade natur! örter, växter.. klart har de en funktion att fylla!

Igår var vi på heldagsutflykt hela familjen! vi åkte till Jönköping för att köpa vårt efterlängtade piano!
Vi hade en jättebra resa, barnen älskade det! mycket rastande, godis, sånger o musik..
Vi hittade en STADIUM OUTLET butik mitt ute i .. i... ?! ödemarkerna nånstans! hahaha
Där passade jag på att förnya lite outfits, o redskap till bra priser!
Men kettlar hade dom icke. Det behöver jag för ett par nya övningar som jag kommer börja med..
Körde knäböj med Miriam, typ 11 kg+ alltså, (10 x 3 rep) i fredags morse, det va inte sådär jättesmart, men jag behöver en 8 kg kettel för dessa tror jag - de e lagom belastning.










Nu ska jag sköjla ner sista glaset av Detoxen för ikväll...
ta en varmdusch göra mej klar för natten o krypa ner hos min kära som redan sover.. :)
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade