fredag 18 februari 2011

Mmmmmmmmm.. visst ser det gott ut!
Här är lunch-soppan, som blev en rödlinssoppa med indisk toutch.
Inte min absoluta favvo, men mycket god!
jag föredrar gröna linser, men man måste ju variera :)

Tidigt imorgon packar vi vår familjebil o åker iväg till Jönköping!
Vi ska köpa vårt efterlängtade piano, ett riktigt STEINWEG (Grotrian Steinweg).
Gissa om Sara ..o Daniel är exalterade!!!
Nästa år ska Sara få spela sin första konsert fick vi veta idag!! så snart undrade jag,, javisst! fick jag till svar! :D
Vem hon har fått begåvningen av e ju klockren.. :)

Vi var på konsert i fredags då Elena, grannen spelade - 4 stycken av J.S Bach :) utan noter.
De styckena spelades på ca 15 min!!! 13 år gammal..
Ska bli intressant att följa Sara, hon har en sån passion för piano. Hon är bänkad på varje konsert vi går på!

Men imorgon får hon sitt piano, äntligen!
får lägga upp en snutt här när hon spelar nån gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade