tisdag 25 maj 2010

65,9 ... Nu e mitt sista delmål nära!

Nu börjar det bli lite tjatigt va!? haha.. men nu e jag så nära så nära mitt sista delmål på 65 kg!
o idag står vågen på 65,9.. vilket innebär att nästa vecka når jag mitt sista delmål på 65.0!

Jag la på mig ca 23 kg under graviditeten och tro mej - det känndes! Det har gått jättebra att komma tillbaka till ursprungsformen, med pilatesträningen och bra mat!
En gång för alla; NEJ jag bantar inte. tror inte på bantning o kurer.. jag tror inte jag har sett någon som lyckats komma i en bra shape efter bantning, snarare "ju högre du klättrar desto hårdare fall" principen. Vad händer efter bantningen?? när målet e nått?
Det gäller att läsa på, läsa läsa läsa.. finns så mycket att lära sig om man bara vill! Jag är ingen GI-tjej, men jag utesluter snabba kolhydrater, socker o salt ur min (vår) mat. Det e en vanesak. På helgerna har vi sötsaker (choklader!) och fikabröd! det räcker gott o väl.. o då känns det extra lyxigt dessutom! Vi köpte senast en Delicato helglyx tårta med vit tryffel på chokladbotten.. supergood, rekommenderas :)

Nu lägger jag ut min näst sista magbild! jag har lagt ut magbilder sedan början av graviditeten och även min väg "tillbaka" efter förlossningen till dess att jag nått mitt mål på 60 kg!





(14 veckor efter förlossningen)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade