måndag 26 april 2010

April April..

jippiiiiii! Jag har ju nått mitt första delmål, 70 kg och håller mig där. Det har gått så bra, precis enligt mitt upplägg. Nu ser jag fram emot nästa delmål som ligger på 65 kg!
Det e noga med hastigheten när man går ner efter en graviditet - går det för fort är det stor risk att huden inte hinner med och blir hängig o slapp, o de vill man ju inte!
0,5 -1 kg/ vecka är helt okej.

Pilatesen hjälper verkligen till att "avlägsna" magen, nu dröjer det inte sååå många veckor till innan jag åter är i någolunda form igen :)

magbilden är tagen idag, här på officet.


Den 28 Juni i år är det planerat att jag ska va i mål med mina 60 kg! Men huvudsaken denna gång är att vara vältränad o välmående! O dit e jag på väg vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade