tisdag 12 januari 2010

"Min dag" blev en arbetsdag

Tisdagar är vanligtvis MIN dag, vilket innebär att uträttar ärenden, storstädar (då mattor tas ut och a l l a ytor dammas!)
Det är så skönt att passa på när det är tomt i huset!
Jag nobbar städhjälp för tillfället, tycker så mycket om att fixa sånt själv.. det e ju ändå mitt hus :)
Men idag har jag jobbat trots att det är tisdag, från 09 - nu - 17:15!
Vi har haft sååå mycket att göra och trycket lättar knappast. Ikväll har Daniel en viktig presentation som rör sig om ett fler-miljons-projekt på Kungsholms strand, så mycket har vi suttit o finkammat dokumenten som ska ingå i presentationen, men nu e vi klara!
Vi håller alla tummar!

Nu e det dax att hämta barnen, som befinner sig i lägenheten bredvid kontoret!
vi ska hem till mommo & moffa en sväng och sen hem o äta någonting lättlagat!
I morgon har vi äntligen en mamma-barn dag igen ska bli mysigt!
nu ska jag gå o pussa iväg min älskling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade