fredag 7 augusti 2009

Ingen flytt blev det av idag..


Nää.. det blev inte riktigt så - men imorgon Lördag blir det så! :D
Man kan aldrig styra livets vägar riktigt..

Efter att ha varit inlagd på HS sedan igår, o hela dagen idag (kom hem ca 19:45 nu ikväll).. o fått höra av 30 års erfarna läkare o överläkare att de aldrig skådat liknande, gjorde inte saken mycket bättre - men klart är det skönt att veta orsaken till den fruktansvärda smärta som kom.

Hur som haver, nu e jag hemma o e så trött o matt efter alla ultraljud, instuckna kameror, urologer, fostermedicin.. men jag har träffat så många trevliga människor :)

Nu ska jag ta en liten promenad o andas lite frisk luft, hämta hem mina barn som jag saknat så!
ser fram emot att få komma ifrån denna lägenhet o börja inreda vårt nya hus!
men nu måste jag fokusera på att äta, så jag får krafter tillbax.. o fixa mitt blodvärde..som låg på 90.. läkaren trodde inte att det stämde, men när jag förklarade att jag har gått in, rent fysiskt i väggar hemma, trots att jag sett mig själv gå rakt fram.. förstod hon att det stämde :) Blutsaft inköps imorgon o min kost på broccoli, tomat o leverpastej o gröna ärtor påbörjas! o min vitaminkick jordgubbsnutrilette såklart! (ibland ;) )

På fostermedicin var läkaren så snäll o lät mig se vårt mirakel på ultraljudsundersökningen (som inte var kopplad till barnet överhuvudtaget! ) men de hade den bästa ul-tekniken där så därför skedde min ul-undersökning där så läkarna kunde studera bilderna..:)

Tack Jesus att allt är ofarligt o att du är min bästa läkare! :D
love you


1 kommentar:

  1. Hej vännen! Vad är det som hänt? Hoppas att du mår bra vackra du!! Skickar styrkekramar!!!! Kram jenny

    SvaraRadera

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade