fredag 24 juli 2009

snart dax för en ny familjebild!!!!!

Här ska hela familjen in!
Nu öppnar jag min blogg för hela familjen! här kommer Daniel kunna skriva av sina djupaste tankar..;) och Sara kunna säga några meningar ibland.. Aron o resten så småningom, inser att det blir lite roligare så när hela familjen på en o samma sida samlar sina vardagliga betraktelser, o tankar.. händelser! Smidigt sedan att gå tillbaka till o minnas :)

inser att man e så dålig på att uppdatera familjebilder!!
vi planerar att ta några nya snart igen, när solen tittar fram :)

i morgon ska jag o Daniel åka ut till Rindö (waxholm) o spendera dagen med min älskade svägerska, Ester o hennes Dan.. o svärmor ;)
Daniel ska vindsurfa lite, o vi tjejjer bara koppla av - deras villa är byggd över vattnet!! så det är sååå avkopplande att vara där o bara ta in frisk luft o umgås!.. vinka till Räkbåten som åker förbi huset - de e en klassiker!

Nu kära alla som läser min något katastrofalt designade blogg.. ska jag ta o sköjla upp lite kläder!
Ha´re!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade