torsdag 10 februari 2011

vilket flöde!

Vad roligt att se vilket flöde det blivit i min blogg.. som egentligen är..helt galen! hahaaa
bara under sena kvällen o natten är det 24 besökare! 67 sedan i onsdags...

Okej! antar att det kan vara flera intresserade av mina challange-veckor som ligger framför! inte långt kvar nu!
Varför inte nu?
Jag börjar min uppstart med en Detox. (Ortis). Lika viktigt som det är för oss att få duscha, är det viktigt att kroppen blir renad inifrån ibland oxå.. 4 ggr per år rekomenderas det, vid varje årstidsskifte.

Under december, januari blev det en hel del av mat o choklad som man normalt inte äter en vanlig månad! hursom helst, en Detox är nödvändig för min kropp innan den ska komma igång igen. Inget nytt vin i gamla säckar :)

För er som aldrig använt er av denna kur, googla gärna - läs! o testa. Det är så fantastiskt efter 3 veckor och under tidens gång får du se, med ögat, hur kroppen rensas på slaggprodukter.
Man äter ganska vanligt, men så mycket "rawfood" som möjligt förståss, för att hjälpa kroppen rensas.
Läs o se om det kan va nåt för dej!


Nu är det snöoväder utanför vårt hus, o vi testade att öppna ytterdörren, men det kan man glömma.. våren som nyss tyckte visa sina första solstrålar var ju blott en.. en..?

O hur vi kunna ge oss ut o handla för Miriams första födelsedag i morgon!!? kalaset som vi alla väntat på!!?

Nåväl, dags att sätta lite fart här hemma.

på återseende!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade