tisdag 15 februari 2011

jag missade dagen idag...den bara..sprang ifrån mej?!..

hade satt alarm på mobilen kl 07 i morse, för vi skulle vara hos BVC med Miriam 8,30 på ettårskontrollen o vaccinationer! (3 sprutor.. stackar´n)!
Jag gick upp o gjorde kaffe som vanligt, o var förvånad över att barnen redan var så vakna o pigga! dom brukar inte vakna före 8..
Barnen visste att det var öppen förskola idag, o alla var ivriga :)
När vi fikat klart med barnen, så kikade jag en titt på köksklockan o såg till min förvåning att klockan var 8:10! ??
I got it. Nån har varit på min telefon o ändrat tiden!!! en timme tillbax!
Daniel drog på sig kläderna o tog bilen iväg med Miriam o jag blev hemma med alla barnen.. hela dagen :)
Dom lekte på med barbies o dockor så fint så jag lät dem leka..
helt plötsligt var det lunchdax! ...o nu e kl. snart fyra!!? Lana har hämtat 3/4 barn så jag får tvätta o städa av här, för det behövs o då menar jag ..behövs.
Sara o jag ska jobba på här! vi tog en fikapaus o blogg paus.. men nu ska vi hjälpas åt hon o jag!
Vi har ganska kul när vi städar ihop :) hon ä l s k a r att hänga tvätt! hahaaa så det får hon börja med :) sen hamnar vi säkert vid bordet över en fikapaus igen ;)

nu måste vi fånga dagen!!!!!!!
Byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade