måndag 4 januari 2010

Nytt år äntligen!

Januari - visst låter det underbart! första månaden på det nya året.
Det känns alltid lika fräscht och motivationen för de mål vi sätter upp för året är på topp!
Det är så speciellt när man sätter sig ner med den man älskar, och går igenom mål som man vill uppnå - inom familjen, äktenskapet, företagandet och kontakter men även upplevelser.
Mitt år ser lite speciellt ut.. men liknar mycket 2009. Jag föder vårt 4e barn och har som hög prioritet att komma tillbax till min forna form o kondition igen - och matvanor som ska stämma in med amningen denna gång! Det har blivit en hel del förberedelse via läsning och jag har en del kvar, men jag har studerat detta ganska ingående genom tidigare år, men behöver stämma strängarna ytterligare.
Kommer lägga upp lite här senare, i komb. med mina mål!! det är alltid sporrande :)
lite intressant fakta, lite mina upplägg för att nå mina mål och lite annat kul! alltid kul att kunna gå tillbaka senare o läsa själv om inte annat!

Nu är det dags att sätta fart här! vi har sååå mycket pappersjobb att gå igenom.. ROT avdrags papper inte minst! Barnen pysslar med Svetlana fram till 17, så det e bara att ta vara på tiden o jobba på här!

GOTT NYTT ÅR O GUD VÄLSIGNE DIG RIKLIGEN I ALLT DU FÖRETAR DIG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade