onsdag 28 oktober 2009

10 års-Jubileum!

Idag firar jag o min underbare make 10 år som förlovade!
Hittils har vi firat dagen på officet, men snart ska vi dra härifrån! :D

Idag skulle jag ha testats för den så fruktade influensan, men jag missade tiden.. eller nåt.
Känner mej lixom inte sjuk!! bara hostar så frenetiskt och visst att det sitter i bröstet.. men jag mår ju bra! Jag skall, senast fredag om det inte blivit övergående.. lovar.

tja.. inte så mycket har hänt eftersom vi varit "influerade" hela familjen (utom Daniel som alltid klarar sig!).
Vi har byggt kojjor av upp&ner vända spjälsängar, byggt legoslott.. tågbanor o pysslat med lera! visst har det blivit mer barn-tv under denna period men det e helt okej en sån här gång..
Vi har haft det mysigt trots allt!
Idag var första dagen ute på långpromenad! sara o aron cyklade och rebecka fick åka vagn! går det att förklara hur vackert det är att promenera längs lövtäckta gator, med lätt solsken o vindsuset genom träden..?! Vilken skapare vi har!

Nu ska vi ta och avsluta vår dag här på officet, så... nu stänger jag av min dator för dagen, o röra oss mot en kväll fylld av kärlek o mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade