fredag 14 augusti 2009

redan Fredag!!?

Ojojoj va dagarna går fort! imorgon är det en vecka sedan vi flyttade o vi stortrivs sååå! Barnen är ute o badar, cyklar.. sparkar boll hela dagarna o jag ser dom i vart fönster jag tittar ut genom! så härligt!
våra vänner, o barnens kompisar bor ju huset snett mittemot!

Nu har jag suttit här at the office och kikat lite på soffa o matta till vårt "mysrum" som blir läs o tv-rum. Ett litet plutt-rum som skall inredas.. grått o lila-toner med valnöt blev det! Vi har så ljust över allt så det blir skönt att få ett rum som är i murriga toner :)

om ett par timmar kommer min vackra svägerska med familj över, vi ska äta lite gott o umgås o självklart skall hon ge oss tips då hon är utbildad inredningsdesigner från colorschool i USA! :D

lägger nog upp lite fina bilder så småningom :)

Min älskade Daniel har sååå mycket jobb, önskar jag kunde avlasta honom mer.. han e så duktig.
Tidigt imorgon-bitti på vår familjedag *(varje lördag!) ska han ut o avsluta 2 projekt :(
vi är vana vid att ha max 5 projekt i rullning samtidigt, men nu har vi 9!!!!! antar att vi ska se över våra priser... ;)
Sen väntar ju våra våtrum o kök hemma i huset :)

Okej, nu ska jag o min love ut på en mini-promenad!
hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hanna

Lyckligt gift med min första kärlek, Daniel sedan 1999! vi har 4 underbara, energisprudlande barn, Sara,Aron,Rebecka,Miriam. Alla födda mellan 2005-2010! Jag njuter av livet som hemmafru o mamma. Den förmånen då min man är företagare o försörjer familjen :) Eftersom jag fött 4 barn på kort tid så har kroppen förändrats en hel del. Jag har under de senaste åren studerat en hel del om kroppen, träning o kost, då detta är nåt jag finner högaktuellt, se det som en färskvara! Bloggen handlar ganska mycket om träning o mat..men självklart om min o familjens vardag!

Bloggintresserade